Strona główna Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

Znajdziesz tu odpowiedzi na pytania, które są często zadawane. Jeżeli nie będzie wśród nich nurtującego Państwa pytania, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z działem obsługi klienta.



Co to znaczy towar ekspozycyjny.
Towar po ekspozycyjny to sprzęt który jest nowy, nie używany. Materiał taki był prezentowany w salonach sprzedaży do którego każdy odwiezdający klient miał dostęp. Dlatego też taki towar może posiadać zarysowania lub niewielkie wgniecenia, może również nie posiadać oryginalnego pudełka czy instrukcji obsługi.


Czy można złożyć zamówienie bez rejestracji?
Naturalnie, firma Grupa Mo wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów umożliwiła zrealizowanie zakupów bez ówczesnej rejestracji.


Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Przy każdym produkcie zaznaczony jest przybliżony termin wysyłki, który liczymy od chwili zaksięgowania przelewu na koncie, otrzymania potwierdzenia przez system Przelewy24 lub przy wyborze opcji płatności płatne u kuriera przy odbiorze. Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów, to liczy się najdłuższy z terminów wysyłki. W przypadku wyboru odbioru osobistego zamówienia, w którymś z naszych oddziałów, termin realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu w stosunku do informacji podanej przy produkcie, ponieważ transporty oddziałowe odbywają się tylko raz w tygodniu (szczegółowe informacje na ten temat zostają przesyłane po złożeniu zamówienia lub jest możliwość skontaktowania się z Działem Obsługi Klienta i otrzymaniem informacji o terminie realizacji przez złożeniem zamówienia).


W jaki sposób można dokonać płatności za zamówienie?
Sklep internetowy www.plusoutlet.pl umożliwia swoim Klientom następujące formy płatności:
1. Poprzez Przelewy 24.
2. Przedpłata – płatność przelewem
3. Płatność gotówką u kuriera (ta forma płatności jest realizowana jedynie w przypadku złożenia zamówienia o wartości do 5000 zł brutto).

4. Płatność gotówką w oddziale Grupy Mo.


Jak można się z nami skontaktować?
Kontakt w sprawie zamówień, porad technicznych, informacji dotyczących produktów itp. udzielamy telefonicznie oraz w formie elektronicznej. Obsługa sklepu internetowego www.plusoutlet.pl pracuje w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku i w tych godzinach zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod nr: 61 661 61 61 lub 785 994 615 oraz całą dobę do korespondencji e-mailowej na adres: kontakt@plusoutlet.pl


Co zrobić gdy podałem/am błędne dane na fakturze Vat?
Zmienić dane na fakturze można tylko za pomocą podpisanej noty korygującej, którą wystawia strona występująca ze zmianą.
W takim wypadku należy wypełnić notę korygujacą kopię oraz oryginał i przesłać na adres siedziby firmy:
Grupa Mo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
Głogowska 248
60-111 Poznań
Po otrzymaniu dokumentów dział księgowy zobowiązany jest do podpisania kopii noty korygującej i przesłania do Państwa drogą listowną.


Za akcesoria łazienkowe zapłacisz szybkim przelewem

Copyright © 2012 Plusoutlet.pl, E-Commerce by best.net • Outlet: armatura, ceramika , płytki ceramiczne, kabiny prysznicowe.